کد خبر:  564 تاریخ انتشار: 10:54 - 1395/08/03 تعداد بازدید: 1235

چگونه خط پیامکی SMS خود را خدماتی کنیم


خط خدماتی چیست؟

خطوط خدماتی در واقع همان خط پیامک معمولی (تبلیغاتی) هستند که برای آن بلک لیست مخابرات آزاد شده و قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی و شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند را نیز ندارد.

 حقوقی فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا)
 (ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد.)
بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا قسمت حقوقی بصورت تایپی تکمیل گردد + ( ارائه تعهدنامه + سفته 10 میلیون تومانی + بانک شماره مشترکین )
درصورتی که شخصیت حقوقی هستید  و مایل به خدماتی کردن خط ۱۰۰۰ می‌باشید، ارائه مدارک زیر ضروری می‌باشد.

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول) / آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی و تعهدنامه ارسال شده در سربرگ به همراه مهر و امضا صاحبان امضا که در آن قید شده باشد فرم درخواست خدماتی به پیوست ارسال می گردد، پر نمایند.

شرایط عمومی خدماتی کردن خطوط پیامکی:

    دسته بندی پیامک ارسالی باید کامل و واضح باشد (برای مثال اعلام کد پیگیری، ارسال جزئیات خرید بلیط، …)
     نمونه پیامک ارسالی باید ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. میباشد)
      شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند .
    صندوق‌های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و… جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.

شماره و خطی از لیست سفید (حالت خدماتی) خارج خواهد شد اگــــــر:

    پیامکی مغایر با نمونه پیامکهای اعلام شده ارسال گردد.
    کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند.
    مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد.
     کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره‌های خدماتی عمل ننماید.







 

فرم دریافت نظرات شما
نام شما: نشانی پست الکترونیک شما:
نظر شما:*
سوال:* 7 + 9 =
  

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی: پست الکترونیک:
متن نظر: